joi, 29 ianuarie 2015

Love story. Our story.


Well, today is a special day for me and my lover. On our first anniversary day I want you to know it was the best year I ever had.  I never thought I`d be in love like this. One day we were to a party...and I had a crush on him.  I never believe that thinks like this could be possible but...here we are happy and in love. Now I`m living the best time of my life and I hope God bless us and make our relationship stronger.
Love, I want you to know you made me the happiest girl and I will love you until the end of time :).

Happy anniversary sweetheart! Love you to the moon and back.

10 ianuarie 2014. Cam atunci a început totul. Vineri seară, party, onomastică, prieteni, oameni noi. Se anunța a fi o seară pe cinste fără să-mi imaginez vreodată pe cine aveam să întâlnesc. Pe el. 
Îmi amintesc perfect momentul când ne-am văzut prima dată. Aveam emoții. Inexplicabil. Dar cred că dacă m-ar fi întrebat ceva mă fâstâceam imediat. Nu m-a întrebat, nu ne-am vorbit nimic toată seara. Petrecerea decurgea normal cu o atmosferă veselă și plăcută. Îi analizam timid fiecare gest, fiecare reacție fără ca nici măcar să-mi dau seama de asta. Seara s-a încheiat...cuminte, fără nicio interacțiune de niciun fel între noi. 
Petrecerea s-a terminat, dar gândul îmi rămăsese la acea seară. Multe întrebări fără răspuns. Până când...dintr-o joacă, în dimineașa zilei de 18 ianuarie am avut primul schimb de replici...pe facebook :)). Un lucru mărut și pueril care mi-a făcut ziua mai frumoasă :).
Mă încercau sentimente care credeam că nu mai există.  Știi? Momentul acela când ești fericit și ai un zâmbet tâmp toată ziua fară niciun motiv. Exact așa eram eu. De fapt...motivul era el fără ca nici măcar să știu asta. Sau știam...și nu avem curajul să recunosc. Nevermind. Mi-am luat inima-n dinți..11 zile mai târziu și...i-am scris un mesaj. 
 Iar de atunci, lucrurile au devenit incontrolabile, discuțiile au devenit firești iar povestea noastră avea să prindă viață. Primul date, primele emoții, prima seară, primele priviri...atlfel. 29 ianuarie 2014. La mulți ani suflet! Te ador 


5 comentarii:

  1. lucky lady!!!!
    xx.M
    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 hi again!
    xx.M
    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Dallas SEO Marketing is a comprehensive digital marketing agency based in the vibrant city of Dallas, Texas. With a strong focus on search engine optimization (SEO), they specialize in helping businesses of all sizes improve their online presence and drive organic traffic to their websites.

    RăspundețiȘtergere